3. Prijava problema
Funkcionalnost Prijava problema omogućuje korisnicima da brzo i jednostavno prijave tehničke poteškoće, kvarove ili nepravilnosti u radu sustava. Ova opcija namijenjena je situacijama kada korisnik primijeti da nešto ne funkcionira kako bi trebalo – bilo da se radi o softverskom, hardverskom ili mrežnom problemu.
Kako koristiti ovu opciju:
Odabir kategorije problema
Korisnik prvo odabire kategoriju u koju spada njegov problem (npr. aplikacije, pristup sustavu, mreža, uređaji i sl.).
-
Opis problema
U tekstualno polje korisnik unosi detaljan opis problema. Preporučuje se navesti:
- Što se dogodilo?
- Kada je problem primijećen?
- Na kojem uređaju ili u kojem sustavu?
- Je li se problem već ranije pojavljivao?
Dodavanje privitaka (opcionalno)
Korisnik može priložiti snimke zaslona, dokumente ili druge datoteke koje mogu pomoći u bržem dijagnosticiranju problema.
Odabir prioriteta
Ovisno o hitnosti i utjecaju problema na rad korisnika, moguće je odabrati razinu prioriteta (npr. nizak, srednji, visok).
Slanje prijave
Nakon unosa svih potrebnih informacija, korisnik klikom na gumb Pošalji šalje prijavu tehničkoj podršci. Prijava se automatski evidentira u sustavu i dodjeljuje odgovarajućem agentu.
Nakon prijave:
- Korisnik dobiva potvrdu o zaprimljenoj prijavi s jedinstvenim brojem tiketa.
- Može pratiti status rješavanja problema putem Service Deska.
- U slučaju potrebe, može dodavati dodatne informacije ili komunicirati s agentom putem komentara unutar tiketa.
